IPB

Vítejte, hoste ( Přihlásit se | Registrace )

14 Stránky V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Modeláři, Aneb kdo je modelář, pochlubte se :)
Benik3
příspěvek 5.7.2011 22:36
Příspěvek #1


Flashaholic
***

Skupina: Člen
Příspěvků: 5 553
Registrován: 5.2.2011
Bydliště: Plzeň
Člen číslo: 1 102



Ahoj.
Všiml jsem si, že tady na foru je pomerne dost lidi, co se zajimaji o modelařinu. Proto jsem založil toto tema, kde každy muže řict, čím se zabívá, popřípadě pokud budem ze stejné části republiky dát i nějaký ten modelářský sraz smile.gif

Já se tedy pochlubím biggrin.gif
Začal jsem s letadlama z balzy, mam doma nějaké to házedlo, gumáka P30 i jednoho větroně. Pak jsem "přesedlal" na RC. V současné době lítám s Corsair F4U, ale jsem začátečník. (Předtím jsem měl EasyStar, to mi zrušil táta biggrin.gif)
Poslední dobou mě čím dál tím více lákaji RC auta. Mam doma jedno HomeMade, upgrade čínské hračky na motor 400 pravě z EasyStaru biggrin.gif No fičí to pěkně, ale bez odpružení to moc ovladatelný není a nemá to zpátečku a brzdu (letecký regulátor biggrin.gif), takže přemýšlím do budoucna o nějakém buggy smile.gif
No a nakonec ještě malý vrtulníček do pokoje - Craft 3D.

Tady nějaké foto wink.gif

A co vy? cool.gif

Tento příspěvek byl editován Benik3: 5.7.2011 22:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jonit
příspěvek 6.7.2011 16:06
Příspěvek #2


Osvícený
**

Skupina: Člen
Příspěvků: 76
Registrován: 21.5.2009
Bydliště: Liptovsky Hradok / ZA
Člen číslo: 335



Ja ja ja biggrin.gif