IPB

Vítejte, hoste ( Přihlásit se | Registrace )

4 Stránky V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> poraďte prosím s výběrem
Filiiipek
příspěvek 27.8.2013 16:23
Příspěvek #1


Neosvícený
*

Skupina: Člen
Příspěvků: 12
Registrován: 24.8.2013
Člen číslo: 15 250



Zdravím vespolek,

rozhodl jsem se pořídit si novou resp první pořádnou svítilnu. Trochu jsem se tady rozkoukával a tak nějak jsem pochopil že asi nejlepší je LED a Xenon spíše ne. Opravte mě pokud se pletu.

Nároky nijak zvláštní nemám. Aby dobře svítila, měla víc režimů, byla do kapsy, baterka něco vydržela a dala se měnit a byla nabíjecí. Používat ji budu spíše příležitostně na nočních keškách takže nechci nic moc drahýho ale ani žádnej levnej šunt. Strop je tak 3000.

Kamarád má a radil mi LEDWAVE MTL DEFENSER-1 která mi přijde úžasná ale nemám s čím srovnávat ale přišlo mi že svítí opravdu dobře.

Pak jsem našel firmu Lemax a její prezentace a svítilny mi přišli taky dobré ale jsem laik tak nedokážu rozeznat kvalitu od naleštěné bídy.

Potom jsem našel Fenix RC10 R5 nebo Fenix TK35 Premium U2 a jiné jejich modely vypadají taky dobře.

Dál jsem si všiml reklamy na Olight S15 Baton kterou vychvalují a cena mi přijde opravdu nízká pokud není vykoupena kvalitou.

Takže budu rád za každou radu a nejlépe tip na konkrétní model. Díky moc. Filip

Tento příspěvek byl editován Filiiipek: 27.8.2013 16:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Benik3
příspěvek 27.8.2013 16:33
Příspěvek #2


Flashaholic
***

Skupina: Člen
Příspěvků: 5 557
Registrován: 5.2.2011
Bydliště: Plzeň
Člen číslo: 1 102



3000 je slušný strop, takže za to dostaneš opravdu slušnou svítilnu smile.gif

Fenix a Olight jsou supr svítilny po všech stránkách wink.gif
Co se týče napájení, pokud ti nevadí použití li-ion tak určitě jít do nich (nejrozšířenější 18650)

Pozn. k té LEDWAVE, neuvádí použitou LED ale podle výkonu 115lm asi Cree XR-E, což už je dnes zastaralé, taková XM-L2 dokáže dát 600-800lm wink.gif